Get Adobe Flash player

Навігація

Пошук

Форма входу

Статистика

Перегляди статей
2842328

Qr-код

Організація навчального процесу

 
НАКАЗ
від 31серпня 2023 року № 55
Про організацію освітнього процесу
в гімназії № 48 у 2023-2024 навчальному році
під час дії воєнного стану в Україні

Відповідно до законів України «Про освіту», «Про внесення змін до деяких законів України щодо державних гарантій в умовах воєнного стану, надзвичайної ситуації або надзвичайного стану», Постанови «Про затвердження Положення про індивідуальну форму навчання», Постанови Кабінету Міністрів України від 28 липня 2023 року № 782 «Про початок навчального року під час дії воєнного стану в Україні», наказу Міністерства освіти і науки України від 12.01.2016 р. № 8 «Про затвердження Положення про індивідуальну форму здобуття повної загальної середньої освіти» (зі змінами), Листа Департаменту освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації від 23.08.2023 № 063-3877 «Про організацію освітнього процесу та структуру 2023/2024 навчального року»
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати 2023-2024 навчальний рік 01 вересня 2023 року, провести свято «Родинне коло» для учнів 1х, 5х, 9х, 11х класів та перший урок присвячений незламності народу у боротьбі за незалежність.
2. Організувати навчальні заняття за семестровою системою:
- І семестр – з 01 вересня по 22 грудня 2023 року;
- ІІ семестр – з 08 січня по 31 травня 2024 року.
Проведення компенсаторних занять щодо подолання освітніх втрат і
освітніх розривів, державної підсумкової атестації та інші заходи, передбачені
освітньою програмою – до 28 червня 2024 року
2.1. Затвердити графік проведення шкільних канікул:
- осінні – з 23 жовтня по 29 жовтня 2023 року;
- зимові – з 24 грудня 2023 року по 07 січня 2024 року;
- додаткові тижневі канікули для учнів 1 х класів 19 по 25 лютого 2024 року
- весняні – з 25 березня по 31 березня 2024 року.
2.2. Завершити навчальні заняття 31 травня 2024 року.
3. Здійснювати навчальний процес у п’ятиденному режимі навчання.
4. Встановити наступний режим навчання:
4.1. Навчання учнів проводити в одну зміну.
4.2. Початок занять для учнів 1х-11х класів – 08.30.
4.3. Навчання організувати в очному форматі для дітей, які знаходяться у м. Києві, враховуючи, що наявність місць в укритті відповідає кількості учнів гімназії.
4.4. Для дітей, які тимчасово знаходяться за кордоном і вчаться в закладах освіти країни перебування, за заявами батьків (наказ по гімназії від 31.08.2023 року № 68 «Про переведення учнів на індивідуальну форму навчання (екстернат)», навчання організувати за індивідуальною формою здобуття повної загальної середньої освіти (екстернат).
5. Заступнику директора з навчально-виховної роботи Адамській О.О. до 15.09.2023 року скласти індивідуальні навчальні плани для учнів, які переведені на екстернат.
6. Установити тривалість уроків в очному режимі:
- 1-ші класи – 30 хв.
- 2-4-ті класи – 40 хв.
- 5-11-ті класи – 45 хв.
7. Організувати навчання кожного класного колективу за кабінетною
системою.
8. Відповідальність за збереження життя дітей, їх безпеку та вчасну
евакуацію під час сигналу «Повітряна тривога» покласти:
8.1. під час уроків – на вчителів, які проводять уроки;
8.2. під час перерв – на класних керівників та чергового адміністратора по
гімназії;
8.3. при проведенні позакласних та позашкільних заходів – на класних
керівників і вчителів, відповідальних за проведення заходів;
8.4. під час спортивних ігор, змагань – на вчителів фізкультури;
8.5. під час перебування в ГПД – на вихователів ГПД.
8.6. під час проведення квестів, виховних заходів, пов’язаних з
використанням бібліотечного фонду покласти на завідуючу бібліотекою
Чумак Т.Л.
9. Класним керівникам та вчителям-предметникам на початку першого
уроку та за 5 хвилин до закінчення останнього уроку щоденно проводити
нагадування здобувачам освіти про правила поведінки під час сигналу цивільного
захисту «УВАГА ВСІМ!» у гімназії та на шляху додому.
10. Заступнику директора з господарської роботи Минко А.І.:
10.1. Під час навчального процесу контролювати за недопущенням до
приміщень гімназії осіб, що не є здобувачами освіти та працівниками гімназії (крім
працівників організацій, які забезпечують життєдіяльність гімназії, правоохоронних
органів, муніципальної, ДСНС, Держпродспоживслужби), закриття території
гімназії на час комендантської години та горищ, підвалів, інших підсобних
приміщень, також з метою недопущення проникнення сторонніх осіб.
10.2. У разі оголошення повітряної тривоги дозволити пропускати
мешканців міста до приміщення №1 в укритті гімназії цілодобово.
10.3. Щоденно обстежувати територію гімназії щодо своєчасного виявлення
сторонніх предметів, у разі виявлення підозрілих предметів оперативно
інформувати правоохоронні органи.
11. Розподілити місця в укритті відповідно розташуванню кабінетів та
кількості учнів в класах, а саме:
Приміщення № 1 44 1а, 1б+д/с
Приміщення № 2 82 10а, 10б, 11а, 11б класи
Приміщення № 3 15 9а,
Приміщення № 4 28 9б класи
Приміщення № 5 50 5а, 5б класи
Приміщення № 6 88 2а, 2б, 3а, 3б класи
Приміщення № 7 40 7а, 8а класи
Приміщення № 8 70 6а, 6б, 7б класи
Приміщення № 9 20 8б клас
Приміщення № 10 15 4б клас
Приміщення № 11 22 4а клас
12. Учні, які навчаються в кабінетах 4, 5, 21, 22, 23, 24, 25, 32, 35, 36, 42,43, 44, 45 переходять до укриття центральними сходами.
13. Учні, які в кабінетах 6, 26, 27, 37, 38, 39, 46, 47, 48, технічний персонал
та працівники їдальні переходять до укриття запасними сходами.
14. Забезпечити проведення державної підсумкової атестації для випускників початкової, основної і старшої школи у терміни, які будуть визначені наказом Міністерства освіти і науки України.
15. Документи про початкову освіту, базову загальну середню освіту та про повну загальну середню освіту випускникам 4-х, 9-х та 11-х класів вручити в терміни, які будуть визначені наказом Міністерством освіти і науки України.
16. Заступнику директора з науково-методичної роботи Гончаруку М.Д. провести з усіма працівниками гімназії позапланові інструктажі з охорони праці, безпеки життєдіяльності, пожежної безпеки, цивільного захисту та поведінки під час виникнення надзвичайних ситуацій.
17.Встановити такий режим груп подовженого дня: Режим роботи груп продовженого дня в 2023-2024 навчальному році для учнів групи № 1 (1а+2а)
Понеділок, вівторок, середа:
13 15 -13 20 - прийом дітей
14 00 -15 30 - прогулянка, рухливі ігри
15 30 -16 00 - виховні, пізнавальні заходи, бесіди
16 00 -16 30 - полуденок
16 30 -19 00 - заняття за інтересами, спортивна година на свіжому повітрі
(прогулянка). Заняття в гуртках за окремим графіком.
18 30 -19 15 - індивідуальна робота з учнями та батьками
Четвер, п’ятниця:
12 20 -12 25 - прийом дітей
12 25 -13 30 - година всебічного розвитку (конструювання, малювання)
14 00 -15 30 - прогулянка, рухливі ігри
15 30 -16 00 - виховні, пізнавальні бесіди
16 00 -16 30 - полуденок
16 30 -18 20 - заняття за інтересами, спортивна година на свіжому повітрі.
Заняття в гуртках за окремим графіком.
17 30 -18 20 - індивідуальна робота з учнями та батькам
Режим роботи груп продовженого дня
в 2023-2024 навчальному році
для учнів групи №2 (1б+2б)
Понеділок, вівторок, середа:
13 15 -13 20 - прийом дітей
14 00 -15 30 - прогулянка, рухливі ігри
15 30 -16 00 - виховні, пізнавальні заходи, бесіди
16 00 -16 30 - полуденок
16 30 -19 00 - заняття за інтересами, спортивна година на свіжому повітрі
(прогулянка). Заняття в гуртках за окремим графіком.
18 30 -19 15 - індивідуальна робота з учнями та батьками
Четвер, п’ятниця:
12 20 -12 25 - прийом дітей
12 25 -13 30 - година всебічного розвитку (конструювання, малювання)
14 00 -15 30 - прогулянка, рухливі ігри
15 30 -16 00 - виховні, пізнавальні бесіди
16 00 -16 30 - полуденок
16 30 -18 20 - заняття за інтересами, спортивна година на свіжому повітрі.
Заняття в гуртках за окремим графіком.
17 30 -18 20 - індивідуальна робота з учнями та батькам
Режим роботи груп продовженого дня
в 2023-2024 навчальному році
для учнів групи № 3 (2а+2б)
Понеділок, вівторок середа, четвер, п’ятниця:
13 15 -13 20 - прийом дітей
14 20 -15 50 - прогулянка, рухливі ігри
15 50 -16 35 -
16 35 -17 05
самопідготовка, виконання творчих завдань
полуденок
17 05 -18 00 -
18 00 -19 00
виховні заходи, бесіди
заняття за інтересами, спортивна година на свіжому повітрі
(прогулянка).
Заняття в гуртках за окремим графіком.
19 00 -19 15 - індивідуальна робота з учнями та батьками
Режим роботи груп продовженого дня
в 2023-2024 навчальному році
для учнів групи № 4 (3а+3б)
Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця:
13 15 -13 20 - прийом дітей до групи
13 20 -14 20 - прогулянка на свіжому повітрі, рухливі ігри
14 50 -16 00 - самопідготовка
16 00 -16 30 - полуденок
16 30 -17 30 - виховні заходи
17 30 -19 15 - заняття за інтересами, спортивна година, прогулянка
Заняття в гуртках за окремим графіком
18 30 -19 15 - індивідуальна робота з батьками та учнями
Режим роботи груп продовженого дня
в 2023-2024 навчальному році
для учнів групи № 5 (4а+4б)
Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця:
13 15 -13 20 - прийом дітей до групи
13 20 -14 50 - прогулянка на свіжому повітрі, рухливі ігри
15 30 -17 00 - самопідготовка
17 00 -17 30 - полуденок
17 30 -18 30 - виховні заходи
18 30 -19 15 - заняття за інтересами, спортивна година.
Заняття в гуртках за окремим графіком
18 30 -19 15 - індивідуальна робота з батьками та учнями
Режим роботи груп продовженого дня
в 2023-2024 навчальному році
для учнів групи № 6 (5-6 кл.)
Понеділок, вівторок, середа, четвер, п’ятниця:
14 10 -14 15 - прийом дітей до групи
14 15 -15 45 - прогулянка на свіжому повітрі, рухливі ігри
15 45 -17 15 - самопідготовка
17 15 -17 45 - полуденок
17 45 -18 45 - заняття за інтересами, спортивна година
18 45 -19 10 - індивідуальна робота з батьками та учнями
Заняття в гуртках за окремим графіком
19 10 -20 10 - чергова група
Графік роботи вихователів ГПД
ПІБ вихователя Понеділок Вівторок Середа Четвер П’ятниця
Лаврентьєва Ганна
Олександрівна
(30 год.)
1-А
13 15 -19 15
каб. 4
1-А
13 15 -19 15
каб. 4
1-А
13 15 -19 15
каб. 4
1-А
12 20 -18 20
каб. 4
1-А
12 20 -18 20
каб. 4
Данилевич Неля
Йосипівна
(30 год)
1-Б
13 15 -19 15
каб. 5
1-Б
13 15 -19 15
каб. 5
1-Б
13 15 -19 15
каб. 5
1-Б
12 20 -18 20
каб. 5
1-Б
12 20 -18 20
каб. 5
Цвєткова Алла
Владиславівна
(30 год.)
2-А; 2Б
13 15 -19 15
каб. 27
2-А; 2Б
13 15 -19 15
каб. 27
4-ті кл.
13 15 -19 15
каб. 24
4-ті кл.
13 15 -19 15
каб.24
4-ті кл.
13 15 -19 15
каб. 24
Шіхавцова Тетяна
Володимирівна
(30 год.)
5-6 ті
14 10 -19 10
каб.23
5-6 ті
14 10 -19 10
каб.23
5-6 ті
14 10 -19 10
каб.23
5-6 ті
14 10 -19 10
каб.23
5-6 ті
14 10 -19 10
каб.23
Макіна Неоніла
Валеріївна
(12 год)
- - -
2-А; 2-Б
13 10 -19 15
каб. 27
2-А; 2-Б
13 10 -19 15
каб. 27
Горбаньова Ірина
Валентинівна
(6 год)
- -
2-А; 2-Б
13 15 -19 15
каб.27
- -
Петровська Ірина
Миколаївна
(12 год.)
3-ті кл.
13 15 -19 15
каб. 25
-
3-ті кл.
13 15 -19 15
каб. 25
- -
Воробйова Людмила
Василівна
(12 год.)
-
3-ті кл.
13 15 -19 15
каб.26
-
3-ті кл.
13 15 -19 15
каб.26
-
Косенко Світлана
Володимирівна
(12 год.)
4-ті
13 15 -19 15
каб.24
4-ті
13 15 -19 15
каб.24
- - -
Палійчук Лариса
Миколаївна
(6 год)
- - - -
3-ті кл.
13 15 -19 15
каб.26
Чергова група
Шіхавцова Тетяна
Володимирівна
19 10 -20 10
каб.23
19 10 -20 10
каб.23
19 10 -20 10
каб.23
19 10 -20 10
каб.23
19 10 -20 10
каб.23
18. Роботу факультативів, індивідуальних занять проводити в
позаурочний час за окремим розкладом.
19. Заступнику директора Адамській О.О. подати на затвердження:
а) розклад уроків до 01.09.2023 р.;
б) розклад факультативів та індивідуальних занять до 05.09.2023 р.
20. Заступнику директора з виховної роботи Чистяк О.І. скласти та
затвердити розклад роботи гуртків до 05.09.2023 р.
21. Керівникам гуртків передбачити початок заняття не раніше ніж через 15
хвилин після закінчення уроків.
22. Контроль за виконанням наказу покласти на заступників директора
гімназії з навчально-виховної роботи Адамську О.О., Буракову С.Ю. та Чистяк О.І.
Директор Маріанна БОСЕНКО